|
2011.
06.
08. szerda
Iskolánk diagnosztikai felelőseként kollégáimmal most tervezzük a 2011/2012.
tanév méréseit. Kérem, szíveskedjék tájékoztatni arról, hogy a szeptembertől kezdődő
tanévben milyen központi mérésekkel számolhatunk.
2010.
08.
31. kedd
Miért éppen az utolsó tanítási napok egyikén, június elején van a követő mérés?
Sokkal jobb lenne 11. évfolyam elején, szeptemberben.
2010.
08.
30. hétfő
Az 1/9. évfolyamos előrehozott szakképzős osztályokra is vonatkozik a szeptemberi
bemeneti mérés?
2010.
05.
17. hétfő
A nyelvi előkészítő és a kéttannyelvű osztályok tanulóit ugyanazzal a feladatlappal
fogják mérni a követő, 10. évfolyam végi történelemmérés során? A mérés időpontjában
még csak a 9. évfolyam anyagát tanulták történelemből.
2010.
05.
17. hétfő
Ugyanazzal a feladatlappal fogják a szakiskolásokat és a középiskolásokat mérni
a követő, 10. évfolyam végi történelemmérés során?
2009.
09.
18. péntek
A nyelvi előkészítő és két tanítási nyelvű osztályok nem jutnak el ugyanaddig
a tananyagban, mint a normál osztályba járó tanulók, ezért az ő eredményeik rontani
fogják az iskola összteljesítményét.
2009.
09.
18. péntek
A 10. évfolyam végére tervezett követő mérés idejére a nyelvi előkészítő és a
kéttannyelvű osztályok tanulói még csak a 9. évfolyam történelem tananyagát fogják
megtanulni. Ők a 9. évfolyam anyagából is fognak írni?
2009.
09.
18. péntek
A mintába miért került olyan tanuló is, aki általános iskolában nem tanulta a
nyelvet?
2009.
06.
18. csütörtök
Mi indokolja, hogy a nyelvi előkészítő osztályokat együtt mérik a többiekkel?
2009.
06.
18. csütörtök
Hogyan lehet olyan feladatlappal mérni, mely irreális követelményeket támaszt
a tanulók elé?
|
|