Szolgáltatások
programok
2018. október
HKSzCsPSzV
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
html plain titleonly titleandlead full need dontneed 1000
Hírlevél feliratkozás
partnereink
BudapestPortál
Fővárosi Oktatási Portál
Budapesti Ifjúsági Portál
Én iskolám
FOK
ESZA Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Betűméret csökkentéseBetűméret növelése
Cikk nyomtatása
2010. 09. 15. szerda
Minőségbiztosítás

A Mérei Ferenc Fővárosi Pedagógiai Intézet által indított továbbképzések minőségbiztosítási kérdőíveinek összesítése a hallgatók véleménye alapján.

2014. évi hallgatói vélemények 

Az erkölcstan tantárgy tanításának elméleti és módszertani ismeretei a köznevelési intézmények 5-8. évfolyamán

Kezdő és gyakorló közoktatási intézményvezetők elméleti és gyakorlati képzése tanügyigazgatási és gazdálkodási területen az aktuális jogforrások és informatikai eszközök felhasználásával

Az erkölcstan tantárgy tanításának elméleti és módszertani ismeretei a köznevelési intézmények 5-8. évfolyamán I. csoport 2014. március 20-29.

Az erkölcstan tantárgy tanításának elméleti és módszertani ismeretei a köznevelési intézmények 5-8. évfolyamán II.csoport 2014. március 20.-április 5.

Az erkölcstan tantárgy tanításának elméleti és módszertani ismeretei a köznevelési intézmények 5-8. évfolyamán III.csoport 2014. március 20.-április 5.

Az erkölcstan tantárgy tanításának elméleti és módszertani ismeretei a köznevelési intézmények 5-8. évfolyamán IV.csoport 2014. március 27.-április 5.

A hozzáadott érték - mit és miért mérünk? Tudás-, készség-, képesség- és kompetenciamérések

"Segítek, hogy segíthess" - a speciális fejlődésű, beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő tanulók az osztálytermek világában I. csoport 2014. május 9-24.

 2013. évi hallgatói vélemények 

A hozzáadott érték - mit és miért mérünk? Tudás-, készség-, képesség- és kompetenciamérések

A hozzáadott érték - mit és miért mérünk? Tudás-, készség-, képesség- és kompetenciamérések

Kréta helyett iPad! - MaNDA és az oktatás

A tehetségek felismerése és azonosítása, tehetséggondozó projektek kidolgozása a nevelési oktatási intézményekben

A hozzáadott érték - mit és miért mérünk? Tudás-, készség-, képesség- és kompetenciamérések (Békésy SZKI)

A hozzáadott érték - mit és miért mérünk? Tudás-, készség-, képesség- és kompetenciamérések (Budai Középiskola)

Az erkölcstan tantárgy tanításának elméleti és módszertani ismeretei a köznevelési intézmények 5-8. évfolyamán

Az erkölcstan tantárgy tanításának elméleti és módszertani ismeretei a köznevelési intézmények 5-8. évfolyamán

Az erkölcstan tantárgy tanításának elméleti és módszertani ismeretei a köznevelési intézmények 5-8. évfolyamán I.csoport

Az erkölcstan tantárgy tanításának elméleti és módszertani ismeretei a köznevelési intézmények 5-8. évfolyamán II.csoport

Az erkölcstan tantárgy tanításának elméleti és módszertani ismeretei a köznevelési intézmények 5-8. évfolyamán III.csoport

Az erkölcstan tantárgy tanításának elméleti és módszertani ismeretei a köznevelési intézmények 5-8. évfolyamán IV.csoport

Az erkölcstan tantárgy tanításának elméleti és módszertani ismeretei a köznevelési intézmények 5-8.évfolyamán V.csoport

Az erkölcstan tantárgy tanításának elméleti és módszertani ismeretei a köznevelési intézmények 5-8.évfolyamán VI. csoport

 2012. évi hallgatói vélemények 

A tehetségek felismerése és azonosítása, tehetséggondozó projektek kidolgozása a nevelési oktatási intézményekben

OXFORD TEACHER'S ACADEMY (OTA) – módszertani továbbképzés középiskolai angol nyelvtanárok számára

A hozzáadott érték- Mit és miért mérünk?

Az iskola padból a munka világába

Projektpedagógia, epochális oktatás

 2011. évi hallgatói vélemények 

„Tanulom magam, tanulom a diákot”- hatékony módszerek a nehezen kezelhető pedagógiai helyzetekre

Egyéni bánásmód, differenciált képességfejlesztés az iskolában 

Óvodai és iskolai gyermek- és ifjúságvédelmi felelősök második 60 órás továbbképzése

A kompetenciaalapú oktatási programcsomagok alkalmazása - matematika programcsomag a 9-12. évfolyam számára 

A kompetenciaalapú oktatási programcsomagok alkalmazása - szövegértés -szövegalkotás a 9-12. évfolyamon 

A kooperatív tanulás, a projekt módszer és más modern eljárások (könyvtár- és internet-használat, drámapedagógia, lakossági fórum, vita, diákelőadás, poszter-, tabló-, plakátkészítés) a természettudományos órákon

A számítógép alkalmazása a pedagógusok és tanulók kompetenciafejlesztésében és a tanulási - tanítási folyamat szolgálatában 

Kompetenciaalapú oktatási programcsomagok alkalmazása – idegen nyelvi (angol, német) programcsomag a 7-12. illetve (francia) 9-12. évfolyamon 

A konfliktuskezelési készség és a szociális kompetenciák fejlesztése – a szervezeti konfliktusok megelőzésének és megoldásának korszerű gyakorlata

IKT eszközök hatékony használata a nevelő-oktató munkában

Tehetséggondozás lehetőségei, módszerei az iskolai könyvtárban

A könyvtár-pedagógia módszertana

A tehetségek felismerése és azonosítása, tehetséggondozó projektek kidolgozása a nevelési oktatási intézményekben

Digitális tananyagfejlesztés az idegen nyelvek tanításához

Oxford Teacher’s Academy Módszertani továbbképzés középiskolai angolnyelv-tanárok számára

 2009-2010. évi hallgatói vélemények 

 2009. július 31. - 2010. március 31.

A könyvtárpedagógia módszertana

A mérési-értékelési kultúra módszertani megújítása

A projektpedagógia alkalmazása a hátrányos helyzetű tanulók integrált nevelésében

Az osztályzat nélküli értékelés - bevezetés a szöveges pedagógiai értékelésbe - az alternatív iskolák gyakorlata alapján

Drámapedagógia az iskolában

Hatékony tanuló-megismerési technikák

Kompetenciaalapú oktatási programcsomagok alkalmazása-idegen nyelvi (angol, német) programcsomag a 7-12., illetve (francia) 9-12. évfolyamon

A kooperatív tanulás, a projekt módszer és más modern eljárások (könyvtár és internethasználat, drámapedagógia, lakossági fórum, vita, diákelőadás, poszter-, tabló-, plakátkészítés) a természettudományos órákon, foglalkozásokon

A kompetenciaalapú oktatási programcsomagok alkalmazása - matematikai programcsomag a 9-12. évfolyam számára

Az óvoda-iskola átmenet támogatása

Óvodai-iskolai gyermek- és ifjúságvédelmi felelősök I. 60 órás továbbképzése

Óvodai-iskolai gyermek- és ifjúságvédelmi felelősök II. 60 órás továbbképzése

A kompetenciaalapú oktatási programcsomagok alkalmazása - szociális, életviteli és környezeti programcsomagok az 1-6. évfolyam számára

A kompetenciaalapú oktatási programcsomagok alkalmazása - szociális, életviteli és környezeti programcsomag a 7-12. évfolyam számára

A kompetencia alapú oktatási programcsomagok alkalmazása - szövegértés-szövegalkotás programcsomag a 9-12. évfolyamon

Tanulói differenciálás heterogén csoportban

Változáskezelési tréning jellegű továbbképzés

Kapcsolódó oldalak
Tehetségháló
Könyvtárporta - Fővárosi oktatási intézmények könyvtári oldala
EU-s MFPI-projektek
MFPI Weszely Galéria
Egész életen át tartó tanulás program - Leonardo da Vinci
Agressziókezelés